Toimintakertomus 2016

Turun VPK:n toimintakertomus 2016Turun VPK:n toimintakertomus vuodelta 2016 on julkaistu. Voit ladata kertomuksen luettavaksesi täältä (PDF, 1,41 Mb).

Toimintavuoden aikana muun muassa uusittiin tiilikerhon valaistus sekä kalusteita. Hälytystehtäviä palokunnalle kertyi 48, joista suurimpia olivat autokorjaamopalo Ruskolla, linja-autovarikon tulipalo Runosmäessä sekä kerrostalopalo Turun Ursininkadulla. Naisosasto kouluttautui muun muassa kohtaamaan vaikeita asiakkaita ja antamaan ensiapua palovammapotilaille. Lisäksi naisosasto hälytettiin muonitustehtäviin kolme kertaa. Puhallinorkesteri puolestaan järjesti kaksipäiväisen soittoleirin Kari Karjalaisen johdolla. "Keikkojen" osalta puhallinorkesterilla oli hälytysosastoa kiireisempi vuosi; tapahtumia orkesterilla oli 71 kappaletta. Virkeät veteraanimme puolestaan vierailivat Porin VPK:n veteraanien luona sekä osallistuivat joulumyyjäisten järjestelytehtäviin.

Asiasanat:

Turun Vapaaehtoinen Palokunta ry